donderdag 5 december 2013

Surprise



Hoor de wind waait door de bomen....
pff wat een storm vandaag!
Hier in huis zelfs waait de wind....
dat krijg je als ze net nu een nieuwe pui in je huis aan het zetten zijn!


Gelukkig hebben we Sinterklaas het weekend al gevierd!
Voor degene die ik getrokken heb maakte ik een "onderscheiding "
[ deze persoon houdt nl nogal van carnaval vieren!]
Deze keer heb ik me er een beetje makkelijk vanaf gemaakt...
Clown gevouwen en er een bijpassend doosje bijgemaakt!

Voor iedereen die vanavond Sinterklaas viert....een hele fijne avond!

 Jolette

Ontwerp clown: Seiji Nishikawa
Ontwerp doosje: Tomoko Fuse





10 opmerkingen:

  1. Super vouwsel! En ook een heel mooi doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is nog eens een aparte mooie surprise, mooie kleur papier ook!
    Mooi ook je nieuwe picto van jezelf!
    Lijkt me gezellig om zo mee te kunnen genieten met je kleinkind op school met de sint.
    Wat een pech dat je net een nieuwe pui krijgt nu het twee dagen zo stormt.
    Alvast een fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ding. Die clown herinner ik me nog uit de origamicursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your blog is wonderful. I have had a really good look back and you are a very clever lady. I have made cards in the past, but I use fabric where you use paper/paint/etc. I also emboss and add cut out card things like stars, dots, flowers and similar things. I also add shell, buttons, ribbons, lace. It is such fun. I also make quilts, bags, mug rugs, placemats and the like. I have just started to get interested in making felt creations too. There is so much we can turn out hands to. *smiles* (I used to be a potter too, and also taught pottery)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie surprise ; je bent een crack in het vouwen én doosjes maken !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...