zaterdag 11 januari 2014

Blauw en Winterfotojacht

 

Weer eens een blauw kaartje....is lang geleden voor mijn gevoel!

Tekenpapier gekleurd met een soort ecoline en bestempeld met de French script stempel van Hero Arts.
Daar een zonnetje van gevouwen.






Voor de achtergrond aquarel papier gekleurd  en licht bestempeld met dezelfde stempel.





Van 2 restjes papier 2 kralen gemaakt






Vandaag heb ik ook een stukje verzorgd op het blog van de winterfotojacht.
Wil je zien welke foto's ik daarvoor gemaakt heb? Kijk dan eens hier klik!


Jolette







10 opmerkingen:

  1. wow schitterend en die kleuren zijn ook zo mooiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren Jolette. Mooie papierkralen (ga ik onthouden!) en mooie zon, heel gaaf geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou erg van deze kleuren en kleur combi, kun je verraden welke kleuren (nummers) je hebt gebruikt??
    Samen met het zonnetje en kralen (goed idee!!) een heerlijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!
    ook om het kleuren en stempelen van papier te combineren met origami.
    Mijn hobby is stempelen maar ooit begonnen met origami, en heb nog dozen papier staan, wie weet ga ik toch weer eens vouwen na dit moois gezien te hebben.
    het is in ieder geval heel inspirerend, dank je wel ,
    ik wens je een fijne (creatief) zondag
    groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren, prachtige kaart! De aqua kleuren matchen heel goed met het kraft!
    Prachtig op de foto gezet ook. Bij mij lukken turquoise kleuren nooit goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt en wat een kleuren zo mooi! groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, die ik gekregen heb, meid ik ben er super blij mee, het heeft een mooie plek, gekregen zodat ik ook elke dag even kan kijken!! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi en vooral sfeervol!!! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...