zaterdag 22 februari 2014

Bloem van Gay Merill Gross, USA



 Ik ga vandaag weer eens een ouderwets dagje vouwen met een paar vriendinnen.
Een van de dingen die we gaan maken is dit bloempje met stamper!
Het is een ontwerp van Gay Merill Gross, een variatie op een model van Donatella Cecconi uit Italië.
Voor dit kaartje heb ik papier geverfd met ecoline.
Bij de kwast vond ik mooi papier 125 grms. schetspapier ( Schut ) waar je makkelijk mee kunt vouwen en dat ook nog eens mooi gekleurd kan worden!
 De steeltjes heb ik uit de bovenlaag gesneden zodat het onderliggende papier er mooi doorheen schijnt!




Voor iedereen die ons met de Winterfotojacht  volgt....er staat een nieuw berichtje van mijn hand!
Dus wil je foto's zien die ik gemaakt heb kijk dan even  hier!

Allemaal een heel fijn weekend,

Jolette


12 opmerkingen:

  1. Kijk dat is nu mijn kaartje, en ik ben er zo blij mee. Dit is weer zo mooi gemaakt. Ik geniet ervan Jolette. Dankjewel!!
    Een fijne dag voor jou en je medevouwers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat gaat super mooi worden!
    Veel plezier met de dames hoor!
    Bij de kwast kun je inderdaad heerlijk neuzen en leuke dingen vinden.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er bijzonder mooi uit, Jolette. Knap hoor, dat vouwwerk.
    Ben benieuwd of alle dames die komen, het net zo strak als jij, voor elkaar krijgen.
    Veel plezier met zn allen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemen zijn dit. Ik had er eerst geen erg in dat je de stengel en de blaadjes had uitgesneden, het geeft echt een extra mooie 'touch' aan het geheel. Super!
    Dat papier ga ik onthouden, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi vouwwerk weer! Prachtige kaart en hele leuke stelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Jolette! Ik hou van viooltjes, dus dit kaartje trok mijn aandacht. Mooi gevouwen! Top idee voor de steeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gecombineerd met die kleuren die terugkomen in het "matje"'.
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart, heel mooi die gevouwen bloempjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt niet alleen mooie foto's, maar ook prachtige kaartjes. Ik geniet ervan om ze te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bloemetjes! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow..dit is mooi. Mooi dat papier bewerkt met ecoline. Prachtig. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...