zaterdag 15 februari 2014

Klavertje vier



Weer eens een luciferdoosje bewerkt.
Dit keer voor iemand die wel wat geluk kan gebruiken....
Een klein klavertje vier gevouwen, een doosje bekleed met een stukje vilt dat ik eens zelf gevilt heb.
( ontwerp klavertje: Gerwin Sturm )
Nog wat klavertjes en hartjes geponst en erbij in het doosje gestopt.
Het doosje bewerkt met Distress inkt en een stempeltje van Savvystamps.





Daarna ook nog twee kleine kaartjes gemaakt met een klavertje...ik was toch bezig ;-)))

Jolette



 

 Dit klavertje heb ik gevouwen van een stukje papier dat ik zelf gekleurd heb met ecoline....het papier werd daardoor erg slap.
Daarom maar gelakt met speciale papierlak!



Ps. Wil je nog mooie foto's zien die Dymphie gemaakt heeft voor de winterfotojacht?
Kijk dan even hier!

10 opmerkingen:

  1. wat leuk weer jolette!
    daar knapt die iemand vast van op!!
    lief!!
    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer beeldschoon, leuk, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een schattige kaartjes met de klavertjes 4!
    Het doosje is ook zo mooi met dat vilt en die hartjes er bij, lief gebaar naar de ontvanger!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mmoi, zo'n kleine handgemaakte attentie! Superleuk doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stel. Je doosje is superschattig! Als dat geen geluk brengt, weet ik het niet meer :)

    Dank je wel voor de link ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet heel leuk zijn om zo'n mooi geluksdoosje te ontvangen. Echt prachtig!
    Ook die kleine kaartjes vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk doosje en kaartjes! Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...