donderdag 13 maart 2014

Armbandjes



Een tijdje geleden vond ik op Pinterest deze origami kralen!
Vond ze super leuk en ben gaan kijken of ik ze ook kon maken....
Deze kralen zijn gevouwen van zelf geverfd papier, ze moesten bij mijn kleren passen....
Het papier was wel erg dik en het vouwen ging moeilijk, maar ik vind de armbandjes erg leuk geworden!






Deze zijn gemaakt van handgeschept papier....ja, ook deze moesten ergens bij passen!
Ik heb alle armbandjes geregen aan nylon elastiek en met knijpkraaltjes vastgezet!
Gaat prima!
 
 
 
 
 
 
 
Wie de armbandjes bedacht of ontworpen heeft? Zou het niet weten, dat kon ik nergens terug vinden!
 
Jolette





Ben je nog geïnteresseerd in de resultaten van de Winterfotojacht?
Kijk dan even hier klik!
Hier vind je alle linken van de fotojagers!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! De armbandjes zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Jolette, wat een fijn origamiwerkje om kralen te vouwen!!! Knap hoor en wat zijn de armbandjes hiermee leuk, apart en bijzonder geworden. Knap staaltje werk. Petje af voor jou.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende armbanden Jolette. Een staaltje precisie vouwwerk! Mooi op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk jolette!
    staan je vast leuk!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om te zien wat je kan doen met origamipapier, behalve vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, die kralen zijn net kleine cadeautjes. Hele leuke armbandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo leuk en mooi, ik heb ze in het groen gekregen waarvoor nogmaals heel hartelijk dank Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk! Heel mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk!!!! Super!!!! Vooral de bovenste met het roze, lekker fleurig!! Wat leuk om je hobby op deze manier uit te breiden naar sieraden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...