zondag 20 april 2014

Leporello



Voor een jarige vriendin heb ik een kleine leporello gemaakt.
Ik vond het bloemetje op Pinterest....maar suf, ik vergat hem te pinnen.
Makkelijk te maken van een half vierkantje...puntjes naar binnen vouwen en daarna de randjes...!





Papier zelf gekleurd en een accentje gegeven van Adirondack Butterscotsh!
Daarna er een leporello van gemaakt met een reep papier die ik in dezelfde kleur geverfd heb.
Fijn paasweekend verder,

Jolette

ps. Het bloemetje is zo groot als een twee euro munt....



9 opmerkingen:

  1. Prachtig om te zien en het lijkt me nog prachtiger, dat als je jouw vriendin bent, deze bloem te krijgen!
    Je hebt ook het papier een mooie kleur gegeven.
    Het is echt een mooi werkstuk geworden.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje, mooi van kleur en de bloem is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow dat is klein! Niet te zien op foto 1 en 2 :)
    Prachtig werk, supermooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klein maar fijn!

    Odin een prachtige naam voor een prachtige baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer, jou geschenken en kaarten zijn uniek en super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...