zondag 28 september 2014

kubus ring


 Origami kubus ring



Ik heb de laatste tijd weinig laten zien op mijn blog!
Dat betekend niet dat ik stil gezeten heb....
Gewoon weinig tijd en ook niet zo'n zin om veel aan de computer te zitten.
Nu ik heb ontdekt dat ik dit ook met mijn telefoon kan is het ineens een heel stuk makkelijker!

Op het moment ben ik weer veel meer bezig met origami....toch mijn eerste "liefde".
Lekker mooie papiertjes uitzoeken, zelf papier verven en steeds kleiner proberen te werken.
Deze kubussen zijn gemaakt met papiertjes van 7,5x 7,5 cm .
Niet echt heel klein, maar klein genoeg om af en toe kriegelig te worden als je de ring in elkaar aan het zetten bent.
14 kubussen heb ik gemaakt, omdat het formaat papier kleiner is heb je een kubus meer nodig en in dit geval twee omdat je anders met de kleur niet uitkomt! ( de meeste kubus rings worden van 9 kubussen gemaakt )
Wil je zelf aan de slag klik dan hier: klik!

Jolette



 The making of.......




9 opmerkingen:

  1. whauw!
    je hebt er weer iets heel moois van gemaakt zeg!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat ziet er ingenieus uit, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor, ook mijn eerste liefde ! Origami is ook soms een vorm van mindfullness .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een frisse kleurtjes. En ik weet hoeveel werk het is, jaren geleden heb ik er zelf 1 gemaakt, van halve papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat mooi! Ik zie zoiets ook nog wel als een soort ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, supermooi Jolette. En wat een geduldwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...